Monday, October 17, 2011

Shining stars

P1040939It has been some time since I last made stars, and I have enjoyed the process very much :-)

P1040940I have changed a couple of the fabrics in the kit, to use some of my own favourites, so do not get stressed if you have bought the kit from Quiltegården and can not find all the same fabrics.

I am looking forward to put this quilt on the wall in my hall :-)

I am working on the top stitchery and I am lacking 4 more stars.

11260168_p[1]Happiness lies in the joy of achievement
and the thrill of creative effort.
Franklin D Roosevelt 1882

Hanne

15 comments:

LeKaQuilt said...

Det blir kjempe fint !

Gudveig HN said...

Det ser ut til å bli et kjempefint teppe!

Britt Helen said...

Helt klart og avgjort!! Dette teppet må jeg bare sy en dag. Knallfint, Hanne :)

Merete said...

Nesten ferdig du også jo Hanne, kjempeflott!

Pat from FL and MI said...

I love stitchery mixed with patchwork, and I often replace fabrics in kits a bit. What does the saying say? We Americans are so bad about only speaking/reading English. Our bad!

LuAnn said...

I love the stars Hanne; your fabrics are just beautiful.

desertskyquilts said...

Love your stars. The colors are great!

Peg - Happy In Quilting said...

Lovely Hanne...

Bodil said...

Det blir kjempefint, Hanne

Sydrøm said...

Hei Hanne ;)
Nydelig teppe ;)
Husk å melde deg på give awayen min ;)
Klem

May Kristin said...

Denne blir bare nydelig! Gleder meg til å se den ferdig!
Og jeg blir fristet! Så fristet at jeg kjøpte mønsteret idag! :-)

quiltygal said...

Blue/cream & stars my favorites...makes me want to go & make stars right now...

Liv H. Sandane said...

Det blir flott å få denne på veggen i heimen din. Flotte fargar.

Sigrun said...

Den blir veldig flott. Jeg holder også på med denne.

Mitt lille rosa syrom said...

Denne blir nydelig! Stjerneblokker er alltid vakkert, og med stitchery i tillegg må det bli bra...